Monday, October 4, 2010



“UNO keistimewaanmu kini milikku”
Terbaharu di pasaran. Tuala wanita  deodorize yang bakal mendominasi industri tuala wanita di Asia. Pemilik tunggal Bumiputera yang beribu pejabat di Kangar, Perlis.

UnO telah berada  di Batu Pahat . Nikmati aura kehebatannya pada harga yang kompetetif!!!

Pantiliner RM6.00 (22 pads)
Day Use    RM8.00  (20 pads)
Night Use  RM7.00 (10 pads)


Keistimewaannya
  • tampil bergaya dengan haruman jasmine yang berfungsi sebagai nyahbau yang kurang menyenangkan
  • tuala yang nipis (slim) tetapi mampu menyerap dengan berkesan
  • kekal pada posisi mengikut kesesuaian pengguna
  • rasa kering pada permukaan yang dilapisi P E Filem







"Perkataan UNO  diambil dari Bahasa Latin yang bermaksud nombor satu, dan kami sentiasa berada di hadapan. UNO satu-satunya tuala wanita di peringkat global yang ada deodorise ataupun pewangi yang mampu menyerap bau yang tidak selesa. Tuala wanita ini mempunyai spesifikasi  menggunakan pe film yang mampu menyerap dengan pantas dan anti bocor serta boleh dicuci tanpa menggelembung sebelum dibuang . Yakini UNO" 

Jefppri Dasri
Ahli Perniagaan




TESTIMONI
Pn. Junaida - Guru di Kuantan
" Saya telah merasai kehebatan UNO. Saya tidak perlu risau lagi tentang bau yang tidak menyenangkan. UNO memang berbaloi!"



Pn.Aida - Batu Pahat

"Produk keluaran bumiputera yang berinovasi dalam industri tuala wanita dengan haruman menyegarkan. 'Hari-hari yang merimaskan tiada lagi, semestinya UnO'."

Cik Norizan - Batu Pahat
             "Dengan UnO saya tidak perlu risau. Haruman pati jasmine menjadikan Uno begitu selesa!"


En. Ismail dan Pn. Ju - Stokis Batu Pahat

"Nikmati kehebatan UnO pada harga yang anda mampu. Anda yang berminat boleh menghubungi talian 0137466179"


"Kami yakin dengan UNO" (Stokis Perlis)
         “UNO keistimewaanmu kini milikku”

6 comments:

Anonymous said...

Rasa teruja untuk mencubanya. Bila boleh saya mendapatkannya. - Pn.Ani

Junaida Dasri said...

Uno is the best, so comfortable ! tidak risau tentang bau yang tidak menyenangkan...mesti pilih!!!!

JULEYA DASRI said...

Thnx Pn. Junaida atas sokongan anda. Tempahan anda akan diperoleh dalam masa dua atau tiga hari.

Anonymous said...

Pada mulanya saya tidak yakin dengan UnO tetapi setelah menggunakannya ternyata sangkaan saya meleset. Kini saya pengguna UnO. Bau yg tidak menyenangkan tiada lg...cubalah

Pelajar

Anonymous said...

Betul3...

JULEYA DASRI said...

Terima kasih. Hubungi saya utk tempahan berikutnya.